четверг, 15 января 2015 г.

Ես կարողանում եմ

Ես կարողանում եմ ընթերցել ոտանավորներ, հեքիաթներ, պատմվածքներ

Ես կարողանում եմ ընթերցածս հասկանալ, երբ ինձ համար միայն հասկանալի խոսքեր են, բայց ես երբեմն չեմ հասկանում հայերեն բարդ բառեր

Ես կարողանում եմ ընթերցածս համառոտ պատմել իմ խոսքերով

Ես կարողանում եմ կերպարնել վերլուծել, այո, ես կարողանում եմ վերլուծել իմ կարդացած գրքերի կերպարները

Ես կարողանում եմ բանաստեղծություն վերլուծել-այո, կարողանում եմ վերլուծել

Ես կարողանում եմ հարցազրույց վերցնել-այս տարի ես դեռ հարցազրույց չեմ վերցրել, բայց գիտեմեմ, որ կարող եմ, քանի որ կարող եմ նաև հորինել հարցազրույց

Ես կարողանում եմ ռադիոնյութ, տեսանյութ պատրաստել-կարողանում եմ, բայց դեռ չեմ արել

Ես կարողանում եմ ձայնագրություն անել, մոնտաժել-ձայնագրություններ անել կարող եմ, բայց մոնտաժել չեմ կարող

Ես կարողանում եմ թարգմանություն անել-ես կարողանում եմ թարգմանություններ անել, բայց մի քիչ դժվար է ինձ համար

Ես կարողանում եմ վեցից-ութ նախադասությամբ մտքերս շարունակել-ես կարողանում եմ անգամ ավելի շատ նախադասություններով շարունակել, բայց միայն բանավոր եմ սիրում դա անել: Ես ծույլ և ալարկոտ չեմ, բայց գրել այդքան էլ չեմ սիրում:


Комментариев нет:

Отправить комментарий