среда, 2 октября 2019 г.

դերանուներ

61.
1) Այդ ժողովից մի քանի օր հետո Նիկողոս աղան զարհուրելի ծաղրուծանակի ենթարկվեց։
63.
1) ՈՒսուցիչը նստաց էր դահլիճի տասներեքերրորդ շարքում։
64.
2) նրանք, որտեղ, նմանօրինակ, բոլոր
65.
1) այսինչ, այստեղ, այսպես, այսօրինակ
66.
3) ինքնուրույն, ինքնին, ինքսըտինքյան, ինքներեն
67.
2) Այլ է կարոտը հիմա հրավառ ու բորբ։
68.
4) Թագավորը տագնապած ու հուզախռով հայտնում է բոլորին, որ խուճապի մեջ չընկնեն և սպասեն նոր լուրերի։
69.
1) Ակսել Բակունցն առասպելի հերոսի պես ընդամենը մի քանի տարում սովորական գյուղթղթակցից դարձավ մեծ գրող։
70.
1) ամեն մի, այսչափ, որքա՞ն, ինչպիսի՞
71.
2) Ինչքա՜ն ցավ եմ տեսել ես,
    Ներգ ու դավ եմ տեսել ես։
72.
3) Ի՞նչ է ասում այդ գիրքը և ի՞նչ է բառբառում։
73.
3) ոչ մի, ուրիշ, քանի՞, ինչ-որ
74.
3) Մյուսների պես նա մոտեցավ ինձ ձեռք տալու, տխերի ծայրերն իրար դիպան, քիչ մնաց՝ ընկներ։

75.
1) երեքը
76.
2) երկուսը
Էս, իրար
77.
1) մեկ- ուր
78.
2) այսինչ, ուր, որոշ, որևիցե
79.
4) Եվրոպացի կանայք ու տղամարդիկ հավատացին, որ այդ արվեստը շատ հին է։
80.
3) ոմն, այսպիսի, նույնպես, այնտեղ

Комментариев нет:

Отправить комментарий