воскресенье, 19 февраля 2017 г.

Փոխադրություն

1 Բարեպաշտ Հոբը

Կար չկար մի Հոբ կար, նա շատ հարուստ էր: Ամենա թանկը իր մոտ իր 7 որդիներ և 3 դուստրներ էին, իսկ իր հողերը և 2000 ոչխարները դա ուղակի նրա նյութական հարստություններ:

2 Սատանայի չարախոսությունը Հոբի դիմաց

ԵՎ մի օր սատանան վերադարցավ երկրից, և ասեց Աստցուն հետևյալ խոսքերը:

-Արդյոք դու հավատում ես որ Հոբը քեզ հարգում է:

Իսկ Աստվածը նրան ասեծ:

- Ես կարամ համոզել քեզ որ Հոբը ինձ արդյոք հարգում է: Ես քեզ տալիս եմ իր ամբողջ ունեցվածքը, այդ ունեցվածքի հետ դու կարող ես անես ինչ ուզում ես, բայց խնդրում եմ միայն Հոբին մի ձեռք տուր:

3 փորձություն

ԵՎ սատանան ոչինչաչրեց ամբողջ Հոբի ունեցվածքը, իսկ երա երեխեքին ուղակի սպանեց:

4 Հոբի աներեր հավատը

Հոբը այդ ամենինչիչ հետո սկսեց արտասվել, բայց հետո ասեց այսպես.

- Տերը ինձ այդ ամենինչը տվեց, ուրեմն նա ունի իրավունց այդ ամենը ինձանից խլել:

5 Աստծու հատուցումը

ԵՎ այդ ամեն ինչից հետո սատանան համոզվեց նրանում, որ նա սխալ էր: ԵՎ Աստվածը Հոբին վերադարձրեց իր ամբողջ ունեցվածքը:

Комментариев нет:

Отправить комментарий