воскресенье, 20 мая 2018 г.

Հավաքից հավաք

*   Այս ուս. տարում ի՞նչն էր ինձ համար հաջողված, ինչը՝  ոչ:
Այս ուսումնական տարվա ընթացքում ես կատարեցի լիքը հետաքրքիր վարժություններ, գրողների և պոետների հետ կապված գրավոր աշխատանքներ և նրանց բանաստեղծությունները սովորեցի անգիր։ Ինձ հաջողվեց կատարել համարյա բոլոր անպայման աշխատանքները, և ես սովորեցի շատ օգտակար և հետաքրքիր բաներ։ 
  • Ի՞նչն էր ինձ խանգարում էլ ավելի արդյունավետ աշխատել:
  • Ինձ խանգարում էր ավելի արդյունավետ աշխատել՝ դասարանցիներիս աղմուկը, տարիքիս հետ կապված նեռվերը և տարբեր դեպքեր։ Ես ուզում եմ ընդգծել, որ մի պահ՝ ինձ ամենինչ ջղայնացրեց և ես երկու օրով փոխեցի դասարանս։ Բայց հետո ես վերադարձա հասկանալով, որ ուրիշ դասարանների քաոսը ավելի քաոսային է, քանց իմ դասարանի։  
  • Ի՞նչ առաջարկներ ես ունեմ՝ կապված մյուս ուս.տարվա հետ:
  • Ես ունեմ առաջարկ, որ հաջորդ ուսումնական տարում՝ մենք էլ չանցնենք "ՄԱՅՐԵՆԻ ԼԵԶՈՒ 7-8" դասագրքի վարժությունները, քանի որ՝ նրանք արդեն մեզ շատ հեշտ կլինեն և մենք նրանց կատարելով ոչ մի նոր բան՝ չէնք սովորի։

    Комментариев нет:

    Отправить комментарий