воскресенье, 6 мая 2018 г.

Մարտ


321.


 - Եթե այդքան խելացի էս, ապա ասա՝ թե ինչպե՞ս Կոլումբոսը հայտնագործեց Ամերիկան։

 - Ես կարդացել եմ դրա մասին կարդացել եմ գրքում, այնտեղ գրած էր, որ պատմիչները դրա հետ կապված հետաքրքիր փաստ են հայտնաբերել։ Պարզվում է, որ երբ իսպանական նավերի քարավանն անցնում էր՝ մաքուր, կապույտ, ոչ աղի օվկիանոսով, մայրամուտին դեպի հարավ-արևելք թռչող թութակների երամ երևաց։ Թութակները երամում խոսում էին

 - Երկար է դեռ մի՞նչև հողը, թե չե մենք 3 օր չենք կերել, և ջուր չէնք խմել։ - ասաց մի թութակը։

 - Ես տեսնում եմ կղզի, միքիչ էլ թռչենք՝ և այնտեղ կուտենք և կխմենք։ - ասաց երամի գլխավորը։

 - Փորձված նավագնացը հասկացավ, և ասաց

 - Այս թութակները թռչում են մոտակա կղզի, որ գիշերեն։ Եթե մենք լողանք նրանց հետևից՝ կհասնենք ցամաք։

 - Ես ընդունեցի որոշում, մենք փոխում ենք մեր ուղղությունը։ - ասաց Կոլումբոսը, և նավագնացը փոխեց ուղղությունը, և հասավ Ամերիկա։

322.

ցանկապատած, հրաժարվում, գոյություն ունեն, հավասարեցնուն, ուրույն, չեն ընկնում, բազում են, ոտքի ելնի, չէն հրաժարվում, բնակեցված

323.

․․․ մի նավում նավաստի էր։ Նա ուշադիր ականջ էր դնում ․․․  

․․․ արևելքի երկրների մասին։ Այդ երկրներում գնում էին որպես վաճառականներ ․․․

․․․ տպավորիչ էին։ Այնքան որ նա սկսեց երազել ․․․

․․․ դժնդակ գերություն թվաց։ Նա որոշեց ․․․

324.

Միքայելը՝ ընկերս, երեկ մեր տանն էր։

Տանտիրուհուց՝ Սիլվայից, հեռագիր էր ստացել։

Տղան անհամբեր սպասում էր Սևուկի՝ նվերների երևալուն։

Մայրը որդուց՝ Արեգից, արդեն երկար ժամանակ լուր չուներ։

Քուռկիկ Ջալալին արագ՜ մոտեցավ տիրոջը՝ Սասունցի Դավթին։

Հրազդանը՝ գետը, Երևանում է անցնում։

Առավոտյան՝ ժամը 7:00-ին, իմացանք ցնցող լուրը։

Պատմությունն իմացանք միայն հաջորդ օրը՝ առավոտյան։

Այդ խորամանկը թաքնվել էր իմ սենյակում՝ ննջարանում։

325.

 Մի օր ես անցա կարմիր լույսի տակ, և մի ոստիկան տեսավ և կանգնեցրեց մեքենաները։ Ես  շնորհակալություն հայտնեցի և գնացի իմ գործերով։ Հաջորդ օրը ես տեսա, որ այդ ոստիկանը չի հասցնում ավազակին բռնել։ Այդ ավազակը վազում էր իմ մոտ, և եբ նա անցավ իմ կողքով՝ ես նրան խփեցի և ինքը ընկավ։ Ոստիկանը մոտեցավ և ձերբակալելուց հետո ինձ ասաց՝ շնորհակալություն։ եզրակացություն
Լավություն արա՛, գցի՛ր ջուրը, մի օր դուրս կգա։ (պատմությունը հորինված է)


326.

Վագրը ծառի ետևից մռնչաց, այն պատճառով, որ տեսավ ծառի ետևից միայնակ եղջերու։

Նավակը մյուս ափին էր կանգնած, այն պատճառով, որ այնտեղից ավելի կարևոր բեռ էր պետք տանել։

Ինքն էլ իր ասածին չի հավատում, որովհետև ինքը երեկ այդ ժամին պետք է լիներ պարապունքին, բայց չգիտես ինչու այդ պարապունքը չեզոքացրին։

Մինչև կյանքի վերջ ծիծաղելու է վրադ, որովհետև դու անճաշակ ես հագնվում։

328.

անակնկալ, անըմբռնելի, օրստօրե, ակնթարթ, անընդմեջ, լուսնկա, մթնկա, համընդհանուր, մերթընդմերթ, անընթեռնելի, ակնհայտ, աննդհատ, անհյուրընկալ, սրնթաց։

329.

Ես եղել էի թափառաշրջիկ, դարձա երգիչ։

Կառլսոնը թռչեց, բայց խոստացավ վերադառնալ։

330.

Աչունեն, կարծում են, է պատրաստվում, են ցուցադրում, կազմակերպում են

Բչունեին, կարծում էին, էին պատրաստում, ցուցադրվեին,կազմակերպեին

Այս տեքստերը տարբերվում են ժամանակաձեվերով։

331.

Ինքը կարգին տղա է, որովհետև նրա շորերը երբեք կեղտոտ չէն։

Երկու ժամ առաջ կասկածյալը դուրս եկավ շենքից։

Երեկ անտառում աղվեսը շատ աղոտ էր երևում։

Իմ քույրը ինձ չի կուրանա։

332.

քամի- հողմ, սյուք, թաթառ, փոթորիկ

ձայն- Հնչյուն, գոչյուն, ծպտուն, աղաղակ, կանչ

վախ- Երկյուղ, սարսափ, զարհուրանք, սոսկում, ահաբեկություն

գեղեցիկ- սիրուն, խորոտ, թառլան, արմաղան, ռինտ

տգեղ- Գեշ, կոպտերես, զազրադեմ, գարշադեմ

շատ- բազմաթիվ, թյուր, բյուրավոր, մեծաքանակ

ցանկություն- բաղձանք, փափագ, տենչ

ծիծաղել- Խնդալ, ժպտալ, հռհռալ, կչկչալ

333.

ա) “Շունն ու կատուն” հեքիաթը ՀԹումանյանն է գրել։

Ընկերը բաց դռան ճեղքից երբեմն ներս էր մտցնում գլուխը։

Ժպտալով հեռացավ պատուհանից Ջորջը ու նորից ձեռքն առավ գիրքը։

Պարտավոր ես արքայադստերին զվարճացնել մունետիկ, որ գլուխդ չթռնի, և վերջ։

բ) “Շունն ու կատուն” ուսուցողական հեքիաթը ՀԹումանյանն է գրել։

Ընկերը, ով միքիչ գիժ էր՝ դռան ճեղքից երբեմն ներս էր մտցնում գլուխը։

Ժպտալով հեռացավ պատուհանից զարմանալի ու նորից ձեռքն առավ գիրքը։

Պարտավոր ես արքայադստերին զվարճացնել տարօրինակ, որ գլուխդ չթռնի, և վերջ։



336.

Պատրաստ լինել կռվելուն։

Պատրաստվել կռվին։

Պատրաստ լինել հաշտվելուն։

Պատրաստվել հաշտվին։

Պատրաստ լինել ձեռք մեկնելու։

Պատրաստվել ձեռք մեկնել։

Պատրաստ լինել փոխելու։

Պատրաստվել փոխելուն։

Պատրաստ լինել քննարկելուն։

Պատրաստվել քննարկությանը։

Պատրաստ լինել դիմագրավելուն։

Պատրաստվել դիմագրել։

Պատրաստ լինել երդևեկել։

Պատրաստվել երդևեկությանը։

337.

Երկրորդ մոլորակում ապրում էր փառասերը։ Նա ամեն մի մարդուն դնում էր իր երկրպագույի տեղ, և տեսնելով փոքրիկ իշխանին՝ ասաց, որ ինքը նրան ծափ տա։ Ինքը մանրամասն պատմեց փառասիրության մասին։ Ինքը պատմում էր, որ իրանով բոլորը հիանում են, որ ինքը ամենասիրունն է իր մոլորակում։ ԵՎ չնայած նրան, որ ինքը մոլորակի միակ բնակիչն էր «դա նկատեց փոկրիկ իշխանը», նա մեկ է հիանում էր  ինքն իրանով, և սիրում էր, երբ նրանով հիանում են ուրիշները։ Վերջ ի վերջո փոքրիկ իշխանը ձանձրացավ իրեն ծափ տալ և փախավ։



338.

Ջրհորից սառը ջուր կհանենք, այն դեպքում, եթե դաշտում ցորենը ծառավի։

Կարո՞ղ եմ փրկել այս փոկրիկին, եթե կարողանամ լողանալ։

Մարդկանց ու գազանիկների մեր բանակին հյուրնկալելը, իրոք, հերոսություն կարելի էր համարել, եթե դիմանայինք։

Կետորսական նավերի մի խումբ վերջերս ժամանեց, որ որսալ կետերին։

339.

Ակարտահայտեն, ստեղծեն, կարողանան

Բկարտահայտեյն, ստեղծեյն, կարողանայն

341.

Անգղերի կռնչից վախեցած, ձիերը խլշեցին ականջները։

Անգղերի կռնչից՝ վախեցած ձիերը խլշեցին ականջները։

Անգղերի կռնչից վախեցած ձիերը, խլշեցին ականջները։

Ժայռի կատարին բազմած, արծիվն ակնդետ նայում էր՝ երկրի լազուրին։

Ժայռի կատարին բազմած արծիվն՝ ակնդետ նայում էր, երկրի լազուրին։

Ժայռի կատարին, բազմած արծիվն՝ ակնդետ նայում էր, երկրի լազուրին։

Այս անգամ, ուրիշ կաս-կարմիր փողկապով էր, նոր ածիլված դեմքով, անսովոր առույգ ու կենսուրախ։

Այս անգամ ուրիշ կաս-կարմիր, փողկապով էր նոր ածիլված դեմքով՝ անսովոր առույգ ու կենսուրախ։

Այս անգամ՝ ուրիշ կաս-կարմիր փողկապով էր՝ նոր ածիլված դեմքով անսովոր՝ առույգ ու կենսուրախ։

Տիկին Նվարդը՝ գլխին մի խայտաբղետ մեծ գլխարկ՝ ուրախ-ուրախ անցնում էր։

Տիկին Նվարդը, գլխին մի խայտաբղետ, մեծ գլխարկ ուրախ-ուրախ անցնում էր։

Տիկին Նվարդը՝ գլխին մի խայտաբղետ մեծ գլխարկ, ուրախ-ուրախ անցնում էր։

Օրիորդը՝ գլուխը կախեց մտածության մեջ ընկավ, Սամվելը՝ նրա սիրելին փորձանքին էր ընդառաջ գնում։

Օրիորդը գլուխը կախեց, մտածության մեջ ընկավ, Սամվելը նրա սիրելին փորձանքին էր ընդառաջ գնում։

Օրիորդը գլուխը կախեց՝ մտածության մեջ ընկավ՝ Սամվելը՝ նրա սիրելին փորձանքին էր ընդառաջ գնում։

Մանուկները, գնում էին ծանոթ արահետով, որ տանում էր դեպի բուրգի քարանձավները՝ սիրելի և երկյուղայի վայրեր։

Մանուկները գնում էին ծանոթ արահետով, որ տանում էր՝ դեպի բուրգի քարանձավները, սիրելի և երկյուղայի վայրեր։

342.

Էմիլ (դասարանցի)

Ովքե՞ր են քո ընկերները։

Իմ համար ընկերները իմ հետ երկար ճանապարհ անցած ու չդավաճանած մարդիկ են։

Ինչպե՞ս ես ընտրում քո ընկերներին։

Ես ընտրում եմ ընկերներիս սկզբի համար՝ ընդհանուր հետաքրքրություններով, իսկ հետո վստահությամբ, ու ընկերական հատկություններով։

Քո ամենա մոտ ընկերը։

Ես ունեմ մի ընկեր որի հետ ծանոթ եմ մինչ դպրոցական տարիները։ Իրար հետ մենք անցել ենք շատ բաների միջով։

Մամա

Ովքե՞ր են քո ընկերները։

Ես ունեմ քիչ ընկերներ, բայց նրանք շատ հավատարիմ են։ Ոմանց հետ ես ընկերություն եմ անում տասնյակ տարիներ։ Ես ունեմ ընկերներ, որոնց հետ սովորել եմ դպրոցում, ԲՈՒՀ-ում և աշխատակիցներ։

Ինչպե՞ս ես ընտրում քո ընկերներին։

Իմ կարծիքով ընկերներ ընտրելու հստակ միջոց գոյություն չունի։ Ինձ թվում է, որ իմ և իմ ընկերների հայացքները կյանքի նկատմամբ համնկնում են։ Մարդու հետ որոշ ժամանակ շփվելուց հետո, ես հասկանում եմ, որ այդ մարդը ինձ հոգեկան հարազատ է։

Քո ամենամոտ ընկերը։

Իմ ամենամոտ ընկերը Մարինեն է, որը ապրում է Մոսկվայում՝ բայց հոգեպես մենք շատ մոտիկ ենք։

343.

«Հազար ու մեկ գիշեր» արաբական հեքիաթների շնորհիվ՝ տասնիներրորդ դարի սկզբին Եվրոպայում շատերը իմացան Միջագետքի մասին։ Անգլիացի երիտասարդ փաստաբան Օսթին Հենրի Լեյարդն էլ որոշեց գնալ բաղդատ, դամասկոս, ու Պարսկաստան։ Ամեն օր նա նախապատրաստվում էր ճանապարհորդությանը։ Սովորում էր կողմնացույց գործածել, քարտեզներ կազմել, արևելյան լեզուներ գաղթնիկները։

344.

վազել-վազվզել, ցրել-ցրվել, կոտրել-կատրվել, թրջել-թրջվել, ներել-ներվել, թխել-թխվում, մաքրել-մաքրվել, սրբել-սրբվել, հավաքել-հավաքվել, սիրել-սիրվել, հուզել-հուզվել
345.

Եթե գիտական նշանակության մասը առաջ՝ ապա ստացվում է առաջին տարբերակը որտեղ ավելի կարևոր է գրադարանի գիտական նշանակությունը։ Երկրորդ տարբերակում կարևորում ենք՝ շինության պատմական նշանակությունը, և փարոս լինելը։

Комментариев нет:

Отправить комментарий