четверг, 5 сентября 2019 г.

Համակարգչային խաղերի թարգմանություն հատվածներով

   Ես կանգնած էի ամպրոպի մոտ։ Ես հասկանում էի, որ եթե ես չսպանեմ նրան նա կսպանի իմ ցեղը։ Եվ ես հանեցի պապուս տոզը և գնացի նրան սպանելու, բայց ես չգիտեյ որտեղ էր նա։ Ես փնտրեցի նրան և սպանեցի, բայց երբ ես դիակի երեսին նայեցի ես հասկացա, որ դա սուտ մարդուկ է։

   Գրով ստրիտ տունս։ Ամեն դեպքում տենց էր, քանի ես ամենինչ չկորցրեցի։
   Սվիտ, Սմոկ ո՞րտեղ էք տղերք։
(հեռախոսի զանգ)
   Կառլ, շուտ արի Սևիլ, դրանց տղերքը ինձ, և իմ ընկերուհուն գերի են վերցրել, և ուզում են մեզ սպանել։
   Հենց հիմա գալիս եմ։

   Բոլորը ինձ թմրանյութի խաթեր դավաճանում էին։ Իմ հարազատներից մնացին՝ Կենդլ քուրը, Սվիտ եղբայրը և Կենդլի Ցեզր ընկերը։ Բայց Սվիտը կորել է և ես պարտավոր եմ իրան փնտրել։

   Տորենո, բայց ո՞նց ես քեզ սպանել էի։
   Կառլ դու ինձ դրել էիր քո թմրամոլ ընկեր-թշնամիներից մեկի տեղը, բայց դա չի ճշմարտությունը։ Ճշմարտություն այն է, որ ես ԱՄՆ-ԱԱԾ-ից եմ, իսկ քո եղբայրը բանտում է և եթե դու իմ վրա աշխատես ես նրան կազատեմ։
   Ի՞նչ պետք է անեմ։
   Սկզբի համար քրոչդ ընկեր Ցեզարի հետ պետք է նարկոբառոնների բեռնատարը գողանաս և մեր ավտոտնակում թողնես։ Ցեզարին չի կարելի պատմել այդ ամենինչի մասին։ Ասա, որ ուղղակի սովորական թալան է։

   Կառլ ինչքան փող ունես։
   Շատ քիչ, ՔՐԱՇ-ը ինձ թալանել է և թողել ինձ երկու կոպեկ։
   Հեսա քեզ գարեջրի համար։ (տալիս է երկու հարյուր դոլար)

   Տոմմի ջան, ախպեր զագառդ ո՞նց է։
   Բայց ես զագառ չունեմ։
   Նույն ձևի, ոնց իմ փողերը։
   Պարզ է, մենք Կենի հետ դրանով զբաղվում ենք, հանգիստ եղիր փողերիդ համար Սոնի։

   Քո պատճառով պլաններս մտան մեծ հետույք։
   Իսկ դու ինչ էիր ուզում, նա սպանել էր իմ եղբորը, թե դու մտոծում ես, որ ես կարող եմ դա այդպես հեշտ մարսել։


   Սա թալան է։
   ԱԱԱԱԱԱ։
   Ոչ մեկը չշարժվի։
   Բոլորդ պտտվիք երեսով պատին և չշարժվել։
   Ֆիլ հետևիր մուտքին։
   Եղավ Տոմմի։
   Կեմ գնացինք։

   Ինչ անենք սա վերջին մոդելի պաշտպանության կողպեքներից է, առանց գաղթնաբառը իմանալու մենք չենք կարողանա այն բացել։
   Գնացինք

   Աաա մի սպանեք։
   Կամ դու գալիս ես մեզ հետ և սեյֆը բացում ես, կամ մենք քեզ սպանում ենք։
   Լլլավ կանեմ։

   Ֆիլ ես քեզ ասել եմ մի ձեռ տուր սիգնալիզացիան։ Հիմա այստեղ ոստիկաններն են գալու։
   Երկու րոպեյից ԱԱԾ-ն ճարդելով վերևի պատուհանները ներխուժում է բանկ։ Տոմմի Վերցետին դրանց ասում է
   Վայս Սիտիյի ոստիկանություն կանգնեք և մի շարժվեք դուք շրջապատվածն եք։
   Մենք շրջ՞ապատված ենք, հա-հա-հա-հա։

   Բա դու չես կարողանա դա ա՞նել։
   Կառլ, ես կույր եմ։ Ես կարողանում եմ իմ ունակություններով դա կոմպեսացնել, բայց ջրում եմ ոնց-որ անօգնական լինեմ։
   Բա դու գիտ՞ես, որ ես սևամորթ եմ և չինացի չեմ։
   Կառլ ես կույր եմ, այն ոչ-թե դեբիլ։ (կիսակատակով)

   Դոնալդ Լավը մտածել էր շատ խորամանկ պլան։ Առաջին ֆազան հետևյալն էր
   Ես ունեմ մի ծանոթ չինացի պապի, որին գերի վեկալեցին Կարտելը։ Նա այդ գործում, որպես վարորդ լավ սազում է։ Դու պետք է նրան գերիությունից ազատես։
   Երկրորդ ֆազան
   Մեզ պետք է, որ Կառտելը մեզ չխանգարի, իսկ դրա համար պետք է, որ նրանք և Յակուդզան վերջնականապես պատերազմեն։ Քո փայը Կենժիին սպանելն է, իսկ հետո ամենինչ իր հունով կգնա։ Բայց հիշիր, որ դու դա պետք է անես Կարտելների մեքենայում և ոչ մի հանգամանքով նրանք քեզ չպիտի ճանաչեն։
   Երրորդ ֆազան
   Այս երեկո լինելու է շատ վատ եղանակ, քեզնից հասնում է՝ նավ նստել, ինքնաթիռի ապրանքը գողանալ և բերել իմ մարդկանց մոտ։
   Չորրորդ ֆազան
   Շնորհակալություն ապրանքի համար, բայց դա մենակ մի մասն է ամբողջ ապրանքից։ Մյուս մասը հարևան կղզիյում է և որպես ստանալ այն դու պետք է՝ գնաս այնտեղ, վեկալես այդ ապրանքը և բերես ինձ մոտ։
   Պլանի ժամանակ ես գնացել եի շինարարվող շենքի մոտ և հանդիպեցի Ասուկային, նա կապել էր և ծեծում էր Կարտելին։ Կենժին Ասուկայի եղբայրն էր և այդ իսկ պատճառով նա հավատալով նրան, որ Կարտելն է նրան սպանել, գերի է վերցրել Կարտելին։
   Լավի պլանի հինգերրորդ ֆազան
   Ամեն ինչ հեշտ ու պարզ է դու պետք է ուղղակի լինես մեքենայի էսկորտը։ Այսինքն երբ չինացի պապին տանի իմ ապրանքը այլ կղզի դու պետք է ուղղակի հետևես, որ ոչմեկը չխանգարի, իսկ եթե ինչ-որ մեկը խանգարի դու պետք է նրան սպանես։
   Վեցերորդ ֆազան
   Կյանքի վատ օրենքներից, երբ դու ունես այն ինչը չունեն ուրիշները, ուրիշները ուզում են դրան տիրանալ։ Ոստիկանությունը և ԱԱԾ-ն ընկել են ապրանքիս հետևից, բայց ես դրանցից միշտ երեք քայլ առաջ եմ, այդ իսկ պատճառով ես լավ բիզնեսմեն եմ և մինչև հիմա բերդում չեմ։ Գործը հետևյալն է՝ դու նստում ես սուտ մեքենա, քշում ես երեք րոպե մի տեղում, իսկ դրանից հետո ոստիկանությունը ինձնից պոկվում է։
   Այդ գործից հետո Լավը կորում է, նա թողեց ինձ նամակ ես կարդացի և գնացի։ (թե ինչ էր գրած այդ նամակում խաղում չեր բացահայտվում, նույն ձևի այն, թե ինչ է եղել Լավի հետ և որտեղ է նա)

Комментариев нет:

Отправить комментарий