суббота, 4 апреля 2020 г.

Անհատական ուսումնական պլան

Կորոնավիրուսային շրջանի մեկուսացման անհատական պլան


  • Առավոտյան մարմնամարզություն՝ տան հարակից այգու մարզական սարքերի վրա
  • Զբոսանք տան հարակից այգում
  • Պատասխանում եմ էլ.հասցեիս և ֆեյսբուքյան էջիս ուղարկված նամակներին, այդ թվում ուղարկված ընկեր Ջուլիի կողմից:
  • Այս ընթացքի համար նախատեսված է իրականացնել «Կրթահամալիրի հրաշալիքներն ըստ շրջանավարտի կամ հրավիրում եմ սովորելու կրթահամալիրում» նախագիծը: Սիրով կմասնակցեմ նաև այս նախագծինԿազմակերպիչս առաջարկել է ստեղծել իմ անհատական օրագիրըորտեղ ամեն օր կպատմեմ իմ առօրյայիիմ անելիքների մասինբայց դա դեռ չեմ կարողանում ի մի բերել ժամանակի սղության պատճառովԱմեն դեպքումաշխատանքներ տանում եմկարծում եմ դրան էլ հերթը կհասնի:
  • Ֆիլմերի դիտումայս ընթացքում դիտել եմ այս տարվա Օսկարի նոմինացված մի շարք կինոներՇատ հավանեցի «Մակաբույծը» ֆիլմըԴիտումեմնաևիմսիրածֆրանսիականկինոներըԽորհուրդ կտամ ցանկացողներին դիտել այս ֆիլմերըԴրանք ժամանակակից ֆրանսիական կատակերգություններ են
  • Շաբաթը 4 օր մասնակցում եմ ընդունելության համար նախատեսված պարապմունքներին՝ Լոմոնոսովի համալսարանի նախապատրաստական կուրսում
  • Կարդում եմ տարբեր գրքերմեծամասամբ՝ գեղարվեստական գրականությունՎերջին կարդացածս գիրքը  Շեքսպիրի «Ռոմեո  և Ջուլիետ» ստեղծագործությունն է
  • Պատրաստվում եմ նաև մաթեմատիկայի ավարտական քննությանը, լուծում եմ մաթեմատիկական խնդիրներ՝ շտեմարանից:

Комментариев нет:

Отправить комментарий