* Այս ուս. տարում ի՞նչն էր ինձ համար հաջողված, ինչը՝ ոչ:
Այս ուսումնական տարվա ընթացքում ես կատարեցի լիքը հետաքրքիր վարժություններ, գրողների և պոետների հետ կապված գրավոր աշխատանքներ և նրանց բանաստեղծությունները սովորեցի անգիր։ Ինձ հաջողվեց կատարել համարյա բոլոր անպայման աշխատանքները, և ես սովորեցի շատ օգտակար և հետաքրքիր բաներ։
Ի՞նչն էր ինձ խանգարում էլ ավելի արդյունավետ աշխատել:
Ի՞նչ առաջարկներ ես ունեմ՝ կապված մյուս ուս.տարվա հետ:
Այս ուսումնական տարվա ընթացքում ես կատարեցի լիքը հետաքրքիր վարժություններ, գրողների և պոետների հետ կապված գրավոր աշխատանքներ և նրանց բանաստեղծությունները սովորեցի անգիր։ Ինձ հաջողվեց կատարել համարյա բոլոր անպայման աշխատանքները, և ես սովորեցի շատ օգտակար և հետաքրքիր բաներ։
Ինձ խանգարում էր ավելի արդյունավետ աշխատել՝ դասարանցիներիս աղմուկը, տարիքիս հետ կապված նեռվերը և տարբեր դեպքեր։ Ես ուզում եմ ընդգծել, որ մի պահ՝ ինձ ամենինչ ջղայնացրեց և ես երկու օրով փոխեցի դասարանս։ Բայց հետո ես վերադարձա հասկանալով, որ ուրիշ դասարանների քաոսը ավելի քաոսային է, քանց իմ դասարանի։
Ես ունեմ առաջարկ, որ հաջորդ ուսումնական տարում՝ մենք էլ չանցնենք "ՄԱՅՐԵՆԻ ԼԵԶՈՒ 7-8" դասագրքի վարժությունները, քանի որ՝ նրանք արդեն մեզ շատ հեշտ կլինեն և մենք նրանց կատարելով ոչ մի նոր բան՝ չէնք սովորի։
Комментариев нет:
Отправить комментарий