среда, 25 октября 2017 г.

հոկտեմբեր

240.
Այդ ձայնը սրտաբուխ ու մտերիմ ուշքի բերեց նրան:
Մի ժպիտ գարնան երեկոյի նման գգվող թառել էր դեմքին:
Թառել էր դեմքին մի ժպիտ գարնան երեկոյի նման գգվող:
Ձեռքերը կոշտուկներով պատած ու հողաբույր հարգանք էին ներշնչում:
Ձեռքերը հարգանք էին ներշնչում կոշտուկներով պատած ու հողաբույր:
Մի աղջիկ անտառային հավերժահարսի նման հանկարծ փայտահատին մոտեցան:
Հանկարծ փայտահատին մոտեցավ մի աղջիկ անտառային հավերժահարսի նման:
Մի կին երկարոտն ու նբակազմ անցնում էր մեր փողոցով:
Մեր փողոցով անցնում էր մի կին երկարոտն ու նրբակազմ:
Երկար, բարակ ու ոսկրոտ մատերով գազանիկը մարդու ձերքերին նմանվող թաթեր ուներ:
241.
թվարկությունից, վերելք վայրեչք, կա, չեն օգտվում, հայտնագործվել է, վերջի ժամանակները, քաշեցին, գետնով, մեր երկրի, շատ տարիներ առաջ, տարածված էին, բնակվում՝ մեծ, կա, չի բնակվում, լճի ջուրը օգտագործում են գրելու համար; ման էր գալիս, տեսավ, փախավ, դիվակներ էլ են նկարագրված; եղել է, սարսափել է,  տարօրինակ, վերև ներքև, այդ տեղանքի, զգուշացնում են, փրկվել։

245.
Պարզ և աշնանային առավոտ էր։ Երկնքին մի քանի ամպ էր երևում։ Տղայի տաս տարին նոր էր լրացել։ Բայց նա հովիվություն էր անում որպեսզի օգներ իր ընտանիքին։ Հետո սկսեցին ամպեր կուտակվել։ Տղան հասկացավ որ պետք է հոտը շտապ իջեցնել գյուղ և գոմում փակել։ Մեծ դժվարությամբ նա հավաքեց կենդանիներին։ Միակ օգնականը փորձառու շունն էր։ Նոր էին հասել գյուղ երբ սկսեց ամպրոպը։ Տղան մտցրեց կենդանիներին առաջին հանդիպած գոմը և ինք նել հետները պախկվեծ։ Ուժեղ անձրևը երկար տևեց։ Երբ կտրվեցին դրսի ձայները արդեն երեկո էր։ Տղան դուրս եկավ գոմից։ Նորից երկնքում լողում էր լուսինը։ Կաթնավուն լույսի մեջ ուրվագծվում էին լեռները։ Քամին շոյում էր տղայի դեմքը, և գյուղը կանչում էր բյուրավոր լույսերով։
249.
Գործը վերաբերվում է Արմանին: Գործը Արմանի մասին է:
Որոշումը վերաբերվում է մեղավորին: Որոշումը մեղավորի մասին է:
Կյանքը վերաբերվում է Տերյանին: Կյանքը Տերյանի մասին է:
Խոսքը վերաբերվում է այս պատմվածքին: Խոսքը պատմվածքի մասին է:
250.
Մի աղջիկ խուճապահար թռչունի նման, մոտեցավ հավաքվածներին:
Լեռն վերջալույսի շողերով օծված, կարծես առասպելական մի նահապետ էր:
Զանգը կարկաչուն ու հստակ ձայնով գլուխը գցած, բոլորին հավաքում էր եկեղեցում:
251.
Ինչո՞ւ թագավորը բանտ գնաց:
Մի թագավոր ուզում էր իր անունը անմահացնել: Նա գնաց բանտ ազատելու անմեղ և անչար հոքով մարդկանց:
Բանտարկյալները թագավորին ինչպե՞ս ընդունեցին:
Բանտարկյալները սկսեցին պատմել թագավորին իբրև նրանք բոլորը անմեղ են.
- Իմ դատավորը կաշառված էր:
- Ես անմեղ եմ:
Թագավորն ինչպե՞ս վերաբերվեց կալանավորների արդարացումներին:
Թագավորը նայում էր կալանավորների աչքերին և սուտ կարդում էր նրանց մեջ: Երբ նա ուզում էր գնալ նա տեսավ մի երիտասարդի մութ անկյունի մեջ.
- Դու ո՞վ ես,- հարցրեց թագավորը: Ի՞նչ է քո անունը:
- Իմ անունը կեղտի մեջ ,- պատասխանեց երիտասարդը:
Երիտասարդ կալանավորը մյուսներից ինչո՞վ տարբերվեց:
- Ամեն դեպքում գոնե բանտարկության պատմությունդ պատմիր:- Ասաց թագավորը:
ԵՎ պատմեց թագավորին երիտասարդը իր տխուր պատմություն: Վերջում ավելացրեց.
- Ես արժանի էի մեռնելու, բայց դատավորը արդար էր և պահպանեց իմ երիտասարդությունը, ինձ բանտ նստացրեց:
Թագավորն ի՞նչ վճիռ կայացրեց:
Թագավորը ազատեց բանտից երիտասարդին, իսկ մյուս բանտակյալները իրենց ստի համար մնացին բանտում:
252.
Ես ուրախ կլինեմ, եթե ամեն ինչ կկարգավորվի։
Դու քաջ ես, անձնվեր և կարդարացնես մեր հույսերը։
Մարդու արյունատար մազանոթների ընդհանուր երկարությունը հարյուր հազար կիլոմետր է հասնում, և հասարակածից երկուսուկես անգամ երկար է։
253.
Մի օր իմ եղբայրը չհավաքեց իր սենյակը, և սկսեց հորինել ծնողների հետ խոսելուց թե ինչու չի հավաքել իր սենյակը։ Նրանք հասկացան, որ նա ստում է և հարցրեցին ինձնից թե ինչու նա չի հավաքել իր սենյակը։ Ես պատմեցի ամեն-ինչ ոնց եղել էր, և եղբայրս ամաչեց, և փախավ իր սենյակը հավաքելու։ Երբ նա հավաքեց իր սենյակը մայրիկը կանչեց մեզ ընտրիքի։
Երկար խոսելու կարիք չկա, եթե ասածդ կարող ես ապացուցել գործով։
(հորինված է 100%)
254.
Թվում էր թե հեծանիվ ունենայի, ամեն-ինչ կփոխվեր։
Մի քիչ բզբզացի հեծանիվի վրա, բայց անօգուտ էր։
Տրոյական պատերազմից քսան տարի անցավ, երբ Ոդիսևսը վերադարձավ տուն։
Յոթանասուն տարի պահանջվեց, որ ամերիկան Ջեկ Լոնդոնին ընդունի որպես գրող։
Սառան մեր հարևանի աղջիկն էր, մանկության ամենաքաղցր րոպեները անցկացրինք միասին։
Ծովի հետ հարազատ մարդուն դժվար է համակերպվել ցամաքային կյանքին
255.
ա) Լոխ Նեսս լիճը աղտոտվում է այն պատճառով, որ այնտեղ այցելում են շատ զբոսաշրջիկներ: Մի սովորական հերթապահության ժամանակ  հավաքարար Էռնեստ Էգլուզերն հավաքելով թղթեր, շշեր և պահածոյատուփեր նկատում է նարնջագույն մի առարկա: Նա մոտիկանում է և ոտքով գլորում այն:  Իր ձևով այն հիշեցնում էր ռեգբիի գնդակ և նա այդ գնդակը գլորում է աղբամանի մեջ: Հաջորդ օրը նա կանչում է մարդկանց և նրանք նկատում են, որ աղբամանը կորավ, իսկ մինչ այդ նա նկատեց որ այնտեղ մնացել էր նարնջագույն կճեպ: Դա ապացույց էր որ Լոխ Նեսսի վիշապըգոյություն ունի:
բ) Լոխ Նեսս լիճը աղտոտվում է այն պատճառով, որ այնտեղ այցելում են շատ զբոսաշրջիկներ: Մի սովորական հերթապահության ժամանակ  հավաքարար Էռնեստ Էգլուզերն հավաքելով թղթեր, շշեր և պահածոյատուփեր նկատում է իբր նարնջագույն մի առարկա: Նա մոտենում է և իբրև թե  ոտքով գլորում այն: Իր ձևով այն հիշեցնում էր իբրև ռեգբիի գնդակ և նա այդ գնդակը իբրև գլորում է աղբամանի մեջ: Հաջորդ օրը նա կանչում է մարդկանց և նրանք նկատում են, որ աղբամանը իբրև կորել է, իսկ մինչ այդ նա նկատեց որ այնտեղ իբրև մնացել էր նարնջագույն կճեպ: Դա ապացույց էր, որ Լոխ Նեսսի վիշապըիբրև գոյություն ունի:

257.
 - Ո՞վ է հայտնագործել պաղպաղակը:
 - Հայտնի է, որ Սիցիլիան նվաճած արաբները X-րդ դարում մի հետաքրքիր ուտելիք էին պատրաստում. ձուն դատարկում էին, դատարկ կճեպի մեջ համեմված ջուր լցնում և մի գիշեր թողնում ձյան մեջ:
 - Հռոմեացիները նույնպես ունեցել են իրենց սառը քաղցրավենիքը. Հանում էին դեղձի միջուկը և կճեպի մեջ լցնում սառույց:
 - Առաջնությունը պատկանում է հին չինացիներին: Նրանք մինչև հռոմեացիներից, որպես սառն անուշեղեն, օգտագործել են ձյունը լիմոնի, նարինջի կտորների ու նռան հատիկների հետ:
 - ԵՎ ճիշտ են արել դա շատ համով է:
258.
  Քենիայի, Կամերունի, Կոնգոյի որոշ մարզերում մինչ օրս էլ պատմում են. օձի գլխով ու ընձուղտի վզից երկար վզով կենդանիների մասին: Նրանք բնակվում են անանցանելի ճարիճներում ու լճերում: Տեղի բնակիչները պատմում են նաև.
-       Ոչ ոք չի որոշում մտնել այդ հրեշների թագավորությունը:
 Սակայն երբեմն նրանք իրենք են հատնվում մարդկանց բնակավայրերում: Այդ պատճառով գյուղը սարսափի մատնված փախչում է:
259.
ինչու էք ընտրել այդ առարկան
Սիրում եմ այդ առարկան դրա համար:
դպրոցում ինչու են անցնում այդ առարկան
Որով հետև կարծում եմ, որ դա շատ կարևոր առարկա է:
ինչ միտք ունեք ուրիշ երեխաների մասին
Անկախ իրենց չարությունից ես սիրում եմ երեխաներին:
(Տիկին Նունե)
260.
Մի օր քնություններից առաջ, Էյնշտեյնին հարցրին; Թե արցյոք քննության հարցերը դժվար են լինելու: Նա ասաց, որ բոլորովին տալու եմ նույն հարցերը, ինչ անցյալ տարի:
Իսկ նա պատասխանեց, որ եթե նա այդպես անի, նույն պատասխանները կլսի: Էյնշտեյնը նրան ասաց, որ նա սխալվում է, որ անցել է մեկ տարի, և նույն հարցերին ճիշտ պատասխանները պիտի ուրիշ լինեն, քանի որ մեկ տարում գիտությունը հսկայական քայլերով առաջ է գնացել:

Комментариев нет:

Отправить комментарий