четверг, 20 сентября 2018 г.

Միջավայրի համագործակցությունը

1.     Ինչպիսի միջավայրում ենք ապրում մենք, փորձեք ինքներդ գնահատել ձեր շրաջակա միջավայրի որակը:

Իմ շրջակա միջավայրում գտնվում է լիքը՝ աղմկային և կենցաղային աղբ։ Կենցաղային աղբը մեծ քանակով գտնվում է Մասիվի «Բուսաբանական այգում», նա այնտեղ հավաքվում էր դարերով և նույնիսկ որոշ աղբերի վրա պահպանվել էր ժամկետը։ Այնտեղ շատ ահավոր հոտ էր, այնտեղ գտնվում էր մի մեծ պլաստիկ տարա, որը ես փորձում էի բարձրացնել։ Բայց չկարողացա՝ ձեռքերի զբաղվածության, և շատ վատ հոտի պատճառով։ Իսկ մայրիկս այդ աղբի մեջ ճարել էր՝ մի մեծ երկաթե աստիճան։ Այդպիսի կեղտոտ քաղաքում ենք մենք ապրում։
2.     Ինչպես է ազդում շրջակա միջավայրը ձեր առողջության վրա, եթե կան առանձնակի դրսևորումներ, ներկայացրեք կոնկրետ օրինակներով:

Իմ միջավայրը խանգարում է ինձ իր աղմուկով, իսկ հարազատները իրենց ուշ հասկացողությամբ։ Իմ միջավայրի 99% մարդիկ աղմկում են, և աղմկում են համարյա միառժամանակ։ Իսկ իմ որոշ զրուցակիցները, որոնցից մի մասը դա իմ որոշ հարազատներն են՝ առաջացնում են իմ մոտ դեպռեսիա՝ չհասկանալով առաջին անգամից։

3.     Ինչպես եք պատկերացնում շրջակա միջավայրի վերահսկողությունը, ինչպես այն դարձնել ավելի արդյունավետ: Ինչ դերն ունի հասարակական վերահսկողությունը, ինչպես մեծացնել այն:

Իմ միջավայրը վերահսկվում է շատ վատ։ Ապացույց կարող եմ բերել Մասիվի «բուսաբանական այգին», որտեղ իմ ուսուցիչը նույնիսկ ճարել էր բարձ, և թուղթ՝ որի ժամկետը ավարտվել էր անցյալ դարում։ Բայց մենք քսան հոգով հավաքեցինք այդ աղբի մոտավորապես կեսը՝ 30 քսան կիլոյանոց պարկեր։ Բայց մեկ է այդ այգում մնացել է լիքը աղբ, և եթե մենք ուզում ենք առողջ միջավայր, ապա պետք է առաջին հերթում քցենք աղբը աղբամանների մեջ, այլ ոչ թե մեր շրջակա միջավայրը աղտոտենք։
4.     Ինչ ես անում դու, որպեսզի բարելավես շրջակա միջավայրի որակը:

Ես անջատում եմ կռանի ջուրը՝ երբ ինքը ինձ պետկը չի։ Դեն եմ քցում աղբը աղբամանների մեջ, այն ոչ թե դրսում։ ԵՎ չեմ բաց թողնում դպրոցական ճամփորդությունները, որոնց նպատակն է աղբ հավաքել, և շատ ակտիվ մասնակցում եմ նրանց։

Комментариев нет:

Отправить комментарий