Հոմանիշներ և հականիշներ
1.Տրված բառերից առանձնացնե՛լ հոմանշային 10 զույգ։
Հսկայական-վիթխարի,
Հսկայական-վիթխարի,
Դյութիչ-հմայիչ,
Ծավի-բիլ,
Դրվատել-գովել,
Հավաքել- ժողովել,
խոնավ-տամուկ,
ողորկ-հարթ,
ստերջ-անպտուղ,
դժվար-խրթին,
դատարկել-պարպել։
2.Յուրաքանչյուր տողում գտնե՛լ տրված բառի մեկ հոմանիշ։
ա) Լուռ
1. անխոս
2. լռելյայն
3. անձայն,բ) Գեղեցիկ
1. չքնաղ
2. գեղանի
3. չնաշխարհիկ,գ) Գովել
1. բաղդատել
2. ներբողել
3. փառաբանել,դ) Երեկո
1. վերջալույս
2. արևամուտ
3. Իրիկնամուտ,
ե) Ցանկալի
1. բաղձալի
2. տենչալի
3. ըղձալի։
1. անխոս
2. լռելյայն
3. անձայն,բ) Գեղեցիկ
1. չքնաղ
2. գեղանի
3. չնաշխարհիկ,գ) Գովել
1. բաղդատել
2. ներբողել
3. փառաբանել,դ) Երեկո
1. վերջալույս
2. արևամուտ
3. Իրիկնամուտ,
ե) Ցանկալի
1. բաղձալի
2. տենչալի
3. ըղձալի։
3. Տրված բառերից առանձնացնե՛լ հականշային 10 զույգ։
Փութաջան-ծույլ,
Փութաջան-ծույլ,
Օրինական-ապօրինի,
Խորդուբորդ-ողորկ,
անջրդի-ջրարբի,
ուսյալ-տգետ,
ստորոտ-գագաթ,
ամպոտ-ջինջ,
համարձակ-երկչոտ,
նոսր-թանձր,արատավոր-անբասիր։
4. Յուրաքանչյուր շարքում գտնե՛լ հականշային տարարմատ
զույգը և յուրաքանչյուր բառով կազմե՛լ մեկական նախադասություն։
1. մոտ-հեռու, արագ-դանդաղ,
զույգը և յուրաքանչյուր բառով կազմե՛լ մեկական նախադասություն։
1. մոտ-հեռու, արագ-դանդաղ,
Այս տունը մեզ շատ մոտ է։
Նա գնացել է շատ հեռու, կասկածում եմ, որ կարողանաս նրան տեսնել։ Բայց եթե գնաս շատ արագ, դեռ կկարողանաս նրան հանդիպել։
Կրյան ման է գալիս շատ դանդաղ։
2. շոգ-ցուրտ, հին-նոր
Այսօր շատ շոգ է, և այս նոր ակնոցները քեզ շատ պետք կգան։
2. շոգ-ցուրտ, հին-նոր
Այսօր շատ շոգ է, և այս նոր ակնոցները քեզ շատ պետք կգան։
Հին ժամանակները երբ ցուրտ էր, մենք քո հոր հետ դուրս էինք գալիս և շաղում էինք ձնագնդիկ։
3. սառը-տաք, երկար-կարճ,
Երկար ժամանակ նա ուներ սառը սիրտ։
Վաղը կարճ ժամանակով կտաքանա եղանակը։
4. վախկոտ-արի, մաքուր-կեղտոտ
5. ամառ-ձմեռ, մուտք-ելք,
6. թեք-ուղիղ, կայուն-խախուտ
4. վախկոտ-արի, մաքուր-կեղտոտ
5. ամառ-ձմեռ, մուտք-ելք,
6. թեք-ուղիղ, կայուն-խախուտ
Համանուն և հարանուն բառերը
1.Գտնե՛լ
համանուն բառերը և մեկնաբանե՛լ
նրանց իմաստները։
1. Նա երկու օր ավել
աշխատեց։ ավել-(լրացուցիչ)
2. Անկյունում դրված էր մի մաշված ավել։ ավել-(հատակը մաքրելու գործիք)
3. Վարպետը կատարեց դետալների յուղում։ յուղ-(որպես մեքենայի յուղ)
4. Խոհարարը բանջարեղենը տապակեց յուղում։ յուղ-(որպես սննդային յուղ)
5. Զգեստ կարող դերձակը աշխատանքը կատարեց բարձր որակով։ կարող-(հագուստ կարող)
6. Մեր կուրսում շատ կարող ուժեր կան։ կարող-(որպես ինչ-որ բան կարողանալ)
7. Քիմիական նյութերի ազդեցությամբ սկսվեց խմորում։ խմորում-(брожение)
8. Թխվածքի խմորում չամիչներ կային։ խմորում-(սննդային խմոր)
9. Ֆուտբոլիստը գեղեցիկ գոլ խփեց։ գոլ-(ֆուտբոլում դարպասի մեջ գնդակ տշելը)
10. Բաժակի մեջ գոլ ջուր կար։ գոլ-(ոչ շատ տաք)
2. Անկյունում դրված էր մի մաշված ավել։ ավել-(հատակը մաքրելու գործիք)
3. Վարպետը կատարեց դետալների յուղում։ յուղ-(որպես մեքենայի յուղ)
4. Խոհարարը բանջարեղենը տապակեց յուղում։ յուղ-(որպես սննդային յուղ)
5. Զգեստ կարող դերձակը աշխատանքը կատարեց բարձր որակով։ կարող-(հագուստ կարող)
6. Մեր կուրսում շատ կարող ուժեր կան։ կարող-(որպես ինչ-որ բան կարողանալ)
7. Քիմիական նյութերի ազդեցությամբ սկսվեց խմորում։ խմորում-(брожение)
8. Թխվածքի խմորում չամիչներ կային։ խմորում-(սննդային խմոր)
9. Ֆուտբոլիստը գեղեցիկ գոլ խփեց։ գոլ-(ֆուտբոլում դարպասի մեջ գնդակ տշելը)
10. Բաժակի մեջ գոլ ջուր կար։ գոլ-(ոչ շատ տաք)
2. Մեկնաբանե՛լ,
թե ինչ իմաստներով
կարող են ընկալվել
տրված բառակապակցություններն ու նախադասությունները։
1. բարձր հարկ
տրված բառակապակցություններն ու նախադասությունները։
1. բարձր հարկ
Նա ապրում էր շատ բարձր հարկում։
Այս ոսկու ձուլակտորը բարձր հարկի է։
2. ավել գնել
2. ավել գնել
Իմ տան սպասուհին երկու ավել ավել էր գնել։
3. ոչխարի հոտ
3. ոչխարի հոտ
Հովիվի ճաշից ոչխարի հոտ էր գալիս, իսկ ոչխարի հոտ էր արածում։
4. մետաքսի կտոր
4. մետաքսի կտոր
Այս մետաքսի կտորը իմ կինը չի հագնի։
Սեղանին դրած էր մի մետաքսի կտոր։
5. Նա ջրում է։
Նա կանգնած է ջրում և ջրում է պարտեզը։
5. Նա ջրում է։
Նա կանգնած է ջրում և ջրում է պարտեզը։
6. Նա գնում է։
Նա գնում է, որ իր երեխուն Գնելին գնում է կոնֆետ։
7. Խավարում է։
7. Խավարում է։
Ոզնին խավարում է, և օրն է խավարում։
3. Տրված
համանուններով կազմել նախադասություններ։
1. սեր (կաթի երեսի թանձր շերտ). սեր (զգացմունք)
1. սեր (կաթի երեսի թանձր շերտ). սեր (զգացմունք)
Նա չի սիրում կաթի սեր։ Սերը դա մի զգացմունք է, որ հոսում է
մեր սրտերում։
2. կետ (կետանիշ, գծի հատվածի սահման). կետ (ջրային կաթնասուն կենդանի)
Կետ դիր մեր հարաբերությունների մեջ, մեր կետեր ենք այն ոչ թե մարդիկ։
2. կետ (կետանիշ, գծի հատվածի սահման). կետ (ջրային կաթնասուն կենդանի)
Կետ դիր մեր հարաբերությունների մեջ, մեր կետեր ենք այն ոչ թե մարդիկ։
3. քանոն (ձողաշերտ՝ չափելու և ուղիղ գծելու համար).
քանոն (երաժշտական
գործիք)
գործիք)
Մերի շատ լավ է քանոն նվագում։ Այս տնայինի համար պետք է քանոն։
4. դող (մարմնի սարսուռ). դող (անվին անցկացվող ռետինե շրջանակ)
4. դող (մարմնի սարսուռ). դող (անվին անցկացվող ռետինե շրջանակ)
Քանի նոր ձմեռային անվադողեր էինք առնում մեքենայիս համար, մրսելուց
լիքը դողացինք։
5. տոն (ձայնաստիճան). տոն (նշանավոր իրադարձության նվիրված
հանդիսավոր օր)
5. տոն (ձայնաստիճան). տոն (նշանավոր իրադարձության նվիրված
հանդիսավոր օր)
— Թող դուրտրդ իմ հետ
խոսելու ժամանակ իր տոնը փոխի։
— Լսի եթե իմ իմ դստերոջս տոնը հարամ անես, ես քեզնից կբաժանվեմ։
4.Արտագրե՛լ՝ փակագծերում տրված հարանուններից ընտրելով
նախադասությանը համապատասխանողը։
1. Գրախանութում վաճառվում է այդ բառարանի երկրորդ հրատարակությունը։
2. Այդ հրատարակչությունը լույս է ընծայել գրքի վերջին հատորը։
3. Նա այդ գործում մեծ երախտիք ունի։
4. Այդ առաջարկը վեճերի ու քննարկումների տեղիք տվեց։
5. Ամենուրեք փթթում էին կանաչ այգիներն ու գեղեցիկ ծաղկանոցները։
նախադասությանը համապատասխանողը։
1. Գրախանութում վաճառվում է այդ բառարանի երկրորդ հրատարակությունը։
2. Այդ հրատարակչությունը լույս է ընծայել գրքի վերջին հատորը։
3. Նա այդ գործում մեծ երախտիք ունի։
4. Այդ առաջարկը վեճերի ու քննարկումների տեղիք տվեց։
5. Ամենուրեք փթթում էին կանաչ այգիներն ու գեղեցիկ ծաղկանոցները։
6. Բակում խաղացող երեխան հովարով գլխարկ էր դրել։
7. Զարմացած երեխան թոթվեց ուսերը։
8. Մարզիկները մրցույթին մասնակցելու հրավեր էին ստացել։
9. Ջրատար խողովակի փականը նորոգեցին։
10. Վարպետը պատրաստակամությամբ օգնեց մեզ։
7. Զարմացած երեխան թոթվեց ուսերը։
8. Մարզիկները մրցույթին մասնակցելու հրավեր էին ստացել։
9. Ջրատար խողովակի փականը նորոգեցին։
10. Վարպետը պատրաստակամությամբ օգնեց մեզ։
Комментариев нет:
Отправить комментарий