вторник, 26 февраля 2019 г.

Հովհանես Թումանյան "Հայի ոգին"

Հայի ոգին

Բացատրական բառարանի օգնությամբ բացատրիր հոգի և ոգի բառերը:

Հոգի- 1. Մարդու ներքին՝ հոգեկան աշխարհը (տրամադրությունները, ապրումները, զգացմունքները ևն):
2. Մարդու, որպես անհատականության, բնորոշ գծերը, հատկությունների ամբողջությունը, բնավորություն: Նա ազնիվ հոգի ունի:
3. Խիղճ:
4. Զգացմունք:
5. Ոգևորություն, խանդ, ավյուն:

Ոգի- 1. Շունչ, շնչառություն:
2. Էություն, ներքին բովանդակություն՝ իմաստ:
3. Եռանդ, ավյուն:
4. (փոխաբերական) Խանդավառություն, ոգևորություն:
5. Մարդու հոգեկան աշխարհը:
6. (կրոնական) Երևակայական անմարմին և անմահ գոյակ:

Քո կարծիքով՝ ո՞րն է հայ ժողովրդի ոգին և ի՞նչ է ուզում նա։

   Հայ ժողովրդի ոգին շատ ամուր է։ Հայ ժողովուրդը ուներ պատմության մեջ շատ մեծ կորուստներ և շատ պետություններից էր կախված։ Բայց չնայած դրան մենք կարողացանք դարերի տանջանքներից հետո պահպանել մեր մշակույթը, խաղաղությունը, աշխատասիրությունը և պնդությունը։ Այդ պատճառներով մեր ժողովուրդը ունի շատ ամուր ոգի։ Մենք անցանք շատ տանջանքներ ԽՍՆՄ-ի ռեժիմից, և ունեցանք շատ կորուստ ցեղասպանություններից, որոնք իրականացրել են թուրքերը։ Կարելի է հստակ ասել, որ հայ ժողովուրդը շատ հզոր և խաղաղ հոգի ունի։ Մենք երբեք չէինք վախեցել մեր թշնամիներից և միշտ պաշտպանվել էինք նրանցից։ Բայց մենք երբեք չէինք հարձակվել ուրիշ պետությունների վրա, քանի որ մենք սիրում ենք լուծել հարցերը խաղաղ ձևով։ Իհարկե ամեն մարդը իր ձևի է։ Ամեն մեկն էլ ունի իր խիզախությունը, ամրությունը և արիությունը։ Հայ ոգին ուզում է արդարություն և խաղաղություն և պայքարում է այդ ամեն-ինչի համար։


Ո՞րն է քո հոգին և ի՞նչ է ուզում նա:
   Իմ հոգին աշխատասեր է և փխրուն։ Իմ հոգին միառժամանակ թույլ է և ուժեղ։ Որոշ դեպքերում իմ կողքը պետք է մարդ լինի, որ ես ինձ զգամ ուժեղ։ Իմ հոգին սիրում է աշխատել և խելացի հանգիստ։ Վերջերս ես լուծում եմ խաչբառեր և այդ օգնում է ինձ ազատվել համակարգչային խաղերից կախվածությունը, և հեղտությամբ կատարել և ընկալել դասերս։ Իմ հոգին ուզում է խաղաղություն, ուսում և օգտակար հանգիստ։ Ես ինձ կարամ կոչել հետաքրքիր մարդ, որոշ ուսուցիչները ինձ համարում են խելացի որով հետև ես ակտիվ եմ մասնակցում դասերին, և հենց աշխատասիրությունն է դարձրել ինձ խելացի։ Իմ հոգու ցանկությունները բավարարված են։ Ես գոհ եմ իմ կյանքից նա շատ հետաքրքիր է և լեցուն։

Նյութի բովանդակությանը հավատարիմ մնալով՝  համակարգչային նկարչական որևէ ծրագրով փորձիր նկար պատրաստել:


Комментариев нет:

Отправить комментарий