1.Դո՛ւրս գրել հոդակապ ունեցող բառերը։
Հյուրախաղ, տնամերձ, օձաձուկ, մրգահյութ, հողագունդ, արծաթագործ, նախշազարդ, ծաղկափոշի, ծառատունկ, հորդաբուխ, մեղվաբույծ, ժամագործ, դիմաքանդակ, սալահատակ, եռավանկ, կավահող, քաղցրահամ, ժպտադեմ, գորգագործ, զովաշունչ, ցուցահանդես, լուսամուտ, զբոսավայր, հացաթխում։
2. Կազմե՛լ արև, լույս, հող, ջուր, նկար արմատներով
բաղադրված 5-ական բարդություն:
Հյուրախաղ, տնամերձ, օձաձուկ, մրգահյութ, հողագունդ, արծաթագործ, նախշազարդ, ծաղկափոշի, ծառատունկ, հորդաբուխ, մեղվաբույծ, ժամագործ, դիմաքանդակ, սալահատակ, եռավանկ, կավահող, քաղցրահամ, ժպտադեմ, գորգագործ, զովաշունչ, ցուցահանդես, լուսամուտ, զբոսավայր, հացաթխում։
2. Կազմե՛լ արև, լույս, հող, ջուր, նկար արմատներով
բաղադրված 5-ական բարդություն:
Արև- արևածագ, արևահամ, արևարյուք, արևմտյան,
արևելյան
Լույս- լույսաշող, լուսաբաց, լուսամութ, լուսարձակ,
լուսամփոփ
Հող- հողատարացք, հողագործ, հողագույն, սևահող,
հողաշեն
Ջուր- ջրամբար, ջրատու, ջրհոս, ջրիմուռ, ջրառատ
Նկար- գունանկար, գծանկար, գեղանկարչություն,
նկարչապնակ, դիմանկար
3. Դո՛ւրս գրել երկու արմատից և մեկ ածանցից կազմված
բառերը (բառի մեջ կարող է լինել նաև հոդակապ)։
գնողունակություն, շաբաթօրյակ, երկընտրանք, եկամտաբերություն, երկկողմանի, տանտիրուհի, գծագրական, կենսագործունեություն, ձեռնարկատիրություն, սահմանափակություն, ճանապարհաշինական, վերավաճառք:
3. Դո՛ւրս գրել երկու արմատից և մեկ ածանցից կազմված
բառերը (բառի մեջ կարող է լինել նաև հոդակապ)։
գնողունակություն, շաբաթօրյակ, երկընտրանք, եկամտաբերություն, երկկողմանի, տանտիրուհի, գծագրական, կենսագործունեություն, ձեռնարկատիրություն, սահմանափակություն, ճանապարհաշինական, վերավաճառք:
4.Առանձին սյունակներով դո՛ւրս գրել հնչյունափոխված
բաղադրիչ ունեցող և չունեցող կրկնավոր բարդությունները։ Կազմե՛լ 6
նախադասություն՝ երեքում գործածելով հնչյունափոխված, իսկ մյուս երեքում՝
չհնչյունափոխված բաղադրիչով բարդություն։
1. Բարակ-մարակ, աման-չաման, պարապ-սարապ, առոք-փառոք, մանր-մունր, փոքր-մոքր, այլուն-փայլուն, մարդ-մուրդ։
2. հեռու-հեռու, արագ-արագ,
քուլա-քուլա, տեղ-տեղ, զույգ-զույգ, խումբ-խումբ։
Ես խնդրեցի իմ ընկերոջը, որ
բարակ-մարակ գրքեր ինձ չտա, ես սիրում եմ հաստ գրքեր կարդալ։
Ես խնդրեցի ընկերոջս, որ նա
մանր-մունր բաներից չջղայնանա։
Ինձ համար բեր մարդ-մուրդ, որը
կկարողանա այս աշխատանքը կատարել։
Նա թողեց իր ընտանիքը և գնաց
հեռու-հեռու։
Հարկավոր է այստեղից արագ-արագ
փաղչել, քանի մեզ չեն նկատել։
Մեր դաստիարակը բաժանում է զույգ-զույգ
խմբերի։
5. Կազմե՛լ տրված կաղապարներին համապատասխան
բարդություններ։
Արմատ-հոդակապ-արմատ-վերջածանց — ուսումնասիրություն,
5. Կազմե՛լ տրված կաղապարներին համապատասխան
բարդություններ։
Արմատ-հոդակապ-արմատ-վերջածանց — ուսումնասիրություն,
նախածանց-արմատ-վերջածանց —
անհամություն,
արմատ-հոդակապ-արմատ-վերջածանց
— կազմակերպություն,
արմատ-արմատ — լողավազան,
արմատ-վերջածանց-վերջածանց
— կապիկություններ,
նախածանց-հոդակապ-արմատ, — անախորժ,
արմատ-հոդակապ-արմատ — ինքնաթիռ։
6. Տպագիր կամ էլեկտրոնային մամուլից դո՛ւրս գրել առնվազն 20 հապավում, դասակարգե՛լ ըստ տեսակների (տառային, բառամասային, խառը) և գրե՛լ ամբողջական:
6. Տպագիր կամ էլեկտրոնային մամուլից դո՛ւրս գրել առնվազն 20 հապավում, դասակարգե՛լ ըստ տեսակների (տառային, բառամասային, խառը) և գրե՛լ ամբողջական:
ԲՀԿ, ՀՀԿ, ԱՊՀ, ԱԺ, ԽՍՀՄ, ՀԽՍՄ, ՀՀՇ, ԶԼՄ, ջեկ, հեկ, աէկ
ուսմասվար, դասղեկ, ժողտնտխորհ, շրջկոմ, արտգործնախ, գյուղտնտ
ժողտնտեսական, Սևան հէկ, Երևան ջէկ
Комментариев нет:
Отправить комментарий