четверг, 1 февраля 2018 г.

հարցազրույց մայրիկի հետ

- Բարև, մամա՛ ջան, ինչպե՞ս ես։
- Շատ լավ եմ։ Դո՞ւ ինչպես ես։
- Նորմալ։ Ասա՛, ո՞նց ես վերաբերվում հասարակական տրանսպորտի թանկացմանը և երթուղային-տաքսիների փոխարինմանը ավտոբուսներով։
- Բոլոր թանկացումներին վատ եմ վերաբերվում, մանավանդ որ կասկածում եմ, որ գների թանկացումը կբերի սպասարկման որակի բարձրացմանը։ Երթուղայինները ինձ ավելի են դուր գալիս, քան այն ավտոբուսները, որ հիմա երթևեկում են քաղաքում։ Սակայն խոստանում են ներկրել ավելի ժամանակակից և մարդատար ավտոբուսներ։ Գուցե այդ դեպքում ես կփոխեմ իմ կարծիքը։
- Ինձ էլ ավելի հարմար են երթուղայինները։ Իսկ ինչպե՞ս ես վերաբերվում մեր ճանապարհների վիճակին։
- Մենք քեզ հետ շատ ենք քայլում։ Ես շատ եմ սիրում իմ քաղաքը և կուզենայի, որ Երևանում ամեն ինչ իդեալական լիներ։ Սակայն հաճախ նկատում ենք, որ ճանապարհները այնքան էլ լավ վիճակում չեն։ Եթե քաղաքի կենտրոնական մասում համեմատաբար լավ վիճակում են, ապա ծայրամասերում ճանապարհների վիճակը ավելի վատն է, մանավանդ ոտքով քայլելու հատվածները։

Комментариев нет:

Отправить комментарий