вторник, 27 февраля 2018 г.

Փետրվար


Երջանիկ վարպետ

Մի վարպետը միշտ ուներ լավ տրամադություն։ ժպիտը նրա դեմքից երբեք չէր հեռանում, նույնիսկ մահանալու ժամանակ նա ժպտում էր։ Երբ նա մահանում էր, նրա սովորողները նրան շրջապատել էին։ Սովորողներից մեկը համարձակվեց հարցնել

-         Ուսուցի՛չ, ինչո՞ւ եք դուք միշտ երջանիկ, նույնիսկ այս պահին երբ մահանում եք։

-         Մի օր երբ ես տասնյոթամյա էի, ես տառապում էի։ Ես եկել էի վարպետի մոտ և նրան նույն հարցը տվեցի։ Եվ նա ինձ պատաս-խանեց

-         Ամեն մարդն ինքն է ընտրում՝ տառապել թե երանության մեջ լինել։ Եվ ամեն օրվա առավոտ ես ընտրում եմ ՝երանությունը։

Այս առաքի իմաստը այն է, որ մարդը չնայաց ամենինչի պիտի լինի երջանիկ, և ժպտա նոր օրին։

296.

Կռվում էր, խորհեց, համտեսնել, հասնել, սպանելով, կրակը վառել, տները փլուզելով, գլխին զարկեց, ոչնչացնել, կործանողներին, գլխատել այդ մարդկանց, հասկացավ, ճանապարհվել, մատաղեց, սիրեց

297.

Երեկվա մեջգի ցավը անցավ։

Դու կարող ես այդ քննությունը հանձնել։

Այդ բանաստեղծությունը պատկանում է Տերյանի գրին։

Նա շատ բարի էր կենդանիների հանդեպ։

298.

Ժամանակին մենք շատ վատ էինք ապրում։ Բայց մի օր հայտնվեց Կոպեռնիկոսը, որը ասաց, որ երկիրը պտտվում է արևի շուրջ։ Մի օր էլ հայտնվեց Լևենհուկը, որը հայտնագործեց մանրադիտակը։ Մեզ մոտեցնում են աստղադիտակին, որը ցույց է տալիս միլիոնավոր աստղեր։ Ժամանակն է, որ մենք գնանք թոշակի։

299.

Աշխարհի յոթ հրաշքներից մեկն է․․․ ․․․թագավորի կինն էր, որը կառուցել տվեց իր ամուսնու դամբարանը։ Դամբարանն էլ եռահարկ շինություն էր։ ․․․բարձրաքանդակներն․․․ Երկրորդ հարկն էլ սյունաշար մարմարե սլացիկներով։

300.

Անդրկովկաս, անդրտարած, անդրադարձ, հակահարձակ, հակադարձ, հակադրել, հակակշիռ, համարձակ, համատարած, համադրել, համակշիռ, ենթարձակ, ենթադարձ, ենթադրել, նախադարձ, նախադրել, ներդրել, ներմուծել, ներաշխարհ, պարփակել, վերադարձ, վերադրել, վերականգնել, տարադրել, փոխադարձ, փոխադրել

301.

ա) Մի անգամ, երբ Բելգիայի երկնքում ՉԹՕ հայտնվեց, մեզ բոլորին նստեցրին ինքնաթիռների մեջ, և ուղարկեցին նրա հետևից։ Մենք առանձնապես չէինք տեսնում՝ ոչ մի ՉԹՕ, բայց մեր ռադիոձայնորսիչները նրանց հաստատել են։ ԵՎ ամեն անգամ՝ երբ մեր ղեկավարությունը նշմարում էր ՉԹՕ-ն, նա միշտ փոխում էր՝ իր ճամփան և արագությունը։

բ) Ինձ ստացվեց վերցնել «թռչող ափսեի» մասին ինտերվյու։ «Երբ բելգյայի երկնքում հայտնվեց ՉԹՕ, նրա հետևից մենք ուղարկեցինք՝ լավագույն ինքնաթիռները»- ասաց  ՌՈՒԳՇ-ի գլխավոր հետագույսը։ «Բայց- պատմում է նա- ինքնաթիռների ռադիոձայնաորսիչները երբ հաստատեցին ՉԹՕ-ն, նա փախավ»։ ԵՎ միշտ երբ նրանց հաջողվում էր ՉԹՕ-ն նշմարել, նա փոխում էր ճանապարհը և արագությունը։

302.

Ձևի և իմաստի տարբերությունը՝ ժամանակաձևի մեջ է։



303.

Քանի որ մենք 10-րդ դասարանցի ենք, տարբեր դասերին դասարանները հավաքված են տարբեր ձևի։ ԵՎ աշակերտներն էլ են տարբեր՝ որոշները աղմկոտ են, որոշները լուռ պառտաճանաչ։ Մենք  իրար նման ենք հիմնականում տարիքով, բայց որոշների մոտ կան նման հետաքրքրություններ։ Տարբերվում ենք հիմնականում դրական և բացասական հատկանիշներով, օրինակ որոշը պարտաճանաչ են դասերին որոշը ոչ, որոշը աղմկում են որոշը ոչ։ Մեզ կապում է այն, որ մենք անում ենք՝ մոտավորապես նույն աշխատանքը։

305.

Մի 12 տարեկան երեխա սովորում է համալսարանի առաջին կուռսում։ Նրան շատ դժվար էր, որով հետև նա ուներ շատ քիչ ընդանուր հետեքրքրությունն էր, իր համակուռսեցիների հետ։ Մի օր նա 17 տարեկան հասակում ավարտեց համալսարանը, նրա գիտելիքները բավականում էին, որ ինքը աշխատեր բանկում, բայց ոչ մի բանկ չուզեցավ ընդունել անչափահասին։ Ճիշտ են ասում, որ ամեն ինչ իր ժամանակին է գեղեցիկ։

308.

Ես սիրում եմ Վահան տերյանի ամեն մի տունը։

Մեր տունը գտնվում է Երևանում։

Ութսուն տուն է գրել՝ մեր կողքի տան հարևանը։

306.

Վաղուց ի վեր շատ  հեքիաթներ կան, որոնց զարմանահրաշ պատմություններ են պատմում սկսաց դելֆիններից մինչև կետեր։

Հունական լեգենդի մեջ մի դելֆին ամեն օր մի տղայի տանում էր դպրոց ու հետ բերում՝ անցնելով ծովածոցը։

Նոր Զելանդիայի Ծովակալության ծովածոցում, Պիլորուս Ջեկ անունը կրող մի դելֆին երեսուն տարի շարունակ ուղեկցում էր նավերին, և նրա պաշտպանությունը որոշված էր օրենքով։

307.

հնագույն            փոքրագույն

ամենահին                   ամենափոքր

դժվարագույն

ամենադժվար

Հնագույնը նշակում է չափազանց հին, իսկ ամենահին նշանակում է ամենահին։

Դժվարագույնը չափազանց դժվար, փոքրագույն էլ չափազանց փոքր։

309.

Ընկերդ մենակ քայլում էր փոշեծածք ճանապարհով։

Որսս իր ոտքով եկավ։

Ծովափի բնակիչներս, ծովից ենք հանում մեր սնունդն ու հարստությունը։

Մեր ամենաուժեղ մարղիկդ, հաղթանկով պիտի գաս։

Ծեր որսորդ եմ ու կյանքում շատ բան եմ տեսել։

Մեր շնորհալի տղաներք, խոսքներդ դեռ չեք ասել։

Սիրտդ քար է, քար։

Ձեռքներդ ընկնողին պրծում չկա։

310.

Թանգարանի սրահների ամեն մեկում ցուցադրվող 6 տասնյակ առարկա կա։

Դպրոցի յուրաքանչյուր դասարանում 15 սեղան է դրված։

Ցանկացաց երամում 15-ական կռունկ է։

Այդտեղ ամեն մի գետ երեքական վտակ ունի։

311.

Հնարավորություն ունենալ՝ գործել։

Հնարավորություն ունենալ՝ սովորել։

Հնարավորություն տալ՝ հանգստանալ։

Հնարավորություն տալ՝ գործել։

Նպատակ ունենալ՝ խաղալ։

Նպատակ ունենալ՝ գործել։

Նպատակ ունենալ՝ աշխատել։

Աշխատելու՝ հնարավորություն ունենալ։

Ուսման՝ հնարավորություն ունենալ։

Հանգստանալու՝ հնարավորություն ունենալ։

Սովորելու՝ հնարավորություն ունենալ։

Ավելի հարմար է հարցի պատասխանը՝ նախադասության առաջ դնել։

312.

դեպի իրենց էին տարածում, հրաշալի, հրապուրում էր, հրաշալի, բարձրանում էր զարմանալի, շենք, արարել էր, տափ, շողքին, նվազեցնելու, ընծայել, նշանավոր, դժվարագույն էր, արքայական, սարսափելի, լավագույն, մտել են

313.

Աղջկա ժպիտը գերեց նրա սիրտը։

Ինչ-որ մեկը այս ծառի տակ՝ թաղել է գանձը։

Անձրևից ու քամուց քարը մաշվել և հարթվել է։

Բարկ արևը խանձել է արտերը։

Միայն չափահաս քաղաքացիները լվացնում են քարտերը։

Իտալական դատարանը նրան ազատազրկել և տունգանել է։

Նրա ընկերները ութ տարի համարում էին նրան տղամարդ, և հավասար հետը աշխատում էին։

Քամու երգը դյուտել էր ալիքները։

Հետաքրքրասերների խումբը շրջապատել էր աղջկան։

Համերգի էին հրավիրված իմ ընկերները։

Օրվա հերոսին վերջապես խոսքը տրվեց։

314.

ա) կիսաշրջանաձև

բ) իսկույնևեթ

գ) հերարձակ

315.

ՈՒրախության հեռագիրը բերել էին գիշերը։

Սպիտակ ծաղիկը կարծես միակն էր դաշտում։

Աշունը շուկան լցրել է խնձորներով։

Նրա դժբախտ հիասթափությունը աչքերն էր մատնում։

Մի մեծ ժպիտ թառել էր դեմքին։

316.

դիմադրել մտքին, դիմադրել ճնշմանը, դիմադրել ցավին, դիմադրել հեռացմանը, դիմադրել առաջացմանը, դիմադրել մոռացմանը։

խուսափել մտքից, խուսափել ճնշումից, խուսափել ցավից, խուսափել հեռանալուց, խուսափել առաջանալուց, խուսափել մոռանալուց։

317

Ա՜յ աղվեսներ, ձեռք քաշեք ձեր պոչերից, թե չե ձեր պոչերը կկորեն։

ՈՒթ տարի մնացի այդ երկրում, որովհետև այնտեղ իմ տատիկն էր ապրում։

Բոբն արագ վազեց հանդերձանքի կույտի մոտ, որ մի  ցորեն վերցնի։

Նա ուժ հավաքեց, որ ծեծի իր ընկերուհուն նեղացնող խուլիգաններին։

լիգաններին։

318.

Հայրն ու մայրը ողջունեցին մեզ, համբուրեցին, շնորհավորեցին իրար։

Հայրն ու մայրը ողջունեցին մեզ՝ համբուրեցին, շնորհավորեցին իրար։

Հայաստանը ուր որոշել էր գնալ, մանուկ հասակից չէր տեսել։

Հայաստանը ուր որոշել էր գնալ՝ մանուկ հասակից չէր տեսել։

Խաղաղ գիշերվա մեջ թույլ լույս արձակելով՝ երկու աստղ էր պլպլում, Ծիծեռնավանքի ծուռ խաչի վրա։

Խաղաղ գիշերվա մեջ թույլ լույս արձակելով, երկու աստղ էր պլպլում, Ծիծեռնավանքի ծուռ խաչի վրա։

Ծովափին կանգված աշջիկը՝ հայածքը հառել էր հեռու հորիզոնին։

Ծովափին կանգված աշջիկը հայածքը հառել էր՝ հեռու հորիզոնին։

Նրանց ոտների տակ մի պահ մթագնում էին՝ ձորերը, անտառները սևանում էին ամպերի արանքում բեկբեկված շողերի փայլի մեջ։

Նրանց ոտների տակ մի պահ մթագնում էին ձորերը, անտառները՝ սևանում էին ամպերի արանքում բեկբեկված շողերի փայլի մեջ։

320.

Ա և Բ-ի տարբերությունը ներկա և անցյալ ժամանակի մեջ է կայանում։

Комментариев нет:

Отправить комментарий